Starship
SAYA ~
Sunday 20 May 2012 • 8:59 am • 0 comments

kemarin becerita mha kwn q ..

DEA: napa kao ni burn . mcm ada masalah jak..
citauk bh ~


AKU: ar? neda la.. ( muka stdy kunuk)


DEA: tngok tu bh~ ko ni kn . slagi buli ko simpan dlm hati . ko simpan bh .. buli gila ko gitu tau ..


AKU: mmg sifat ak mcm tu. ak namok membeban kn urg dgn prob q..lagi pon nda pa bh
ak masih bleh lagi ni..


DEA: (marah) apa guna ada kawan lao suma benda ko simpan dlm hati.?
ko mmg bh burn.. nda penah anggap ak kawan kn~

AKU : uish , jan ko gitu bh .. emm.. sbnr nya .. berla ak simpan bh dlm hati arh .. yaa..
ko soa bnyk tulunk ak. k :)

DEA : napa kao ni?

AKU : berla rahsia :) bh , balik la ak arh ..

membelakang jak . mnangis terus :'(


aku adala ak.. selagi ak kuat smpan rahsia q. ak simpan . :) even ia sngat menyakitkn ~

sori ya kawan .. lao sdah ak nda tahan . baru citauk ko~~

i hate the moment , when i try to hide my sadness ,
suddenly my sadness turns into tears :I


:(

what a bad moment~


✖ OwnEr! ✖


Assalamualaikum. holla people , Eyla here , thank you for stopping by , coppycat,harshword etc not allowed in here . :)
Happy reading fellas ✿


bold italic underline strike

Profile
Stuff

♫♪Chit-Chat♫♪

Powered by ShoutJax

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Full Edited: Eyla J
Aik ? sekejab , comment n follow dulu bha :D !